Regulamin serwisu „BARprzyBazylice.Bydgoszcz”
§ 1 Pojęcia użyte w Regulaminie
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:
-
BAR przy Bazylice – charytatywny BAR mleczny, którego otwarcie i prowadzenie jest planowane przy Bazylice pw. św. Wincentego a’Paulo w Bydgoszczy.
-
Darczyńca – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub niepełna osoba prawna, która dokonała darowizny pieniężnej na rzecz Parafii w sposób i na zasadach określonych w Regulaminie i jest uprawniona do otrzymania Vouchera.
-
Formularz Kontaktowy – elektroniczny formularz, dostępny w Serwisie, który osoba zainteresowana dokonaniem darowizny na rzecz Parafii z przeznaczeniem na uruchomienie BARu przy Bazylice i otrzymaniem Upominku wypełnienia i przesyła do Serwisu.
-
Niepełna osoba prawna – jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a mająca zdolność prawną (np. spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa, stowarzyszenie zwykłe).
-
Parafia – Parafia Rzymsko-Katolicka pw. św. Wincentego a’Paulo w Bydgoszczy (adres: Al. Ossolińskich 2, 85-093 Bydgoszcz), NIP 5542164166.
-
Przyszły Darczyńca – osoba zainteresowana dokonaniem darowizny na rzecz Parafii w sposób i na zasadach określonych w Regulaminie i uzyskaniem uprawnienia do otrzymania Vouchera.
-
Regulamin – niniejszy Regulamin.
-
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
-
Serwis - strona internetowa o adresie „BARprzyBazylice.Bydgoszcz.pl", za pośrednictwem której Przyszły Darczyńca wybiera Upominek i dokonuje darowizny na rzecz Parafii z przeznaczeniem na uruchomienie charytatywnego BARu przy Bazylice.
-
Sponsor – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub niepełna osoba prawna, zobowiązująca się do świadczenia usługi lub wydania świadczenia rzeczowego osobie, która dysponuje Voucherem.
-
Stowarzyszenie – Bydgoskie Stowarzyszenie Miłosierdzia św. Wincentego a’Paulo z siedzibą w Bydgoszczy (adres: Al. Ossolińskich 2, 85-093 Bydgoszcz), wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000067399, NIP 5542319700, posiadające status organizacji pożytku publicznego, adres e-mail: kontakt@barprzybazylice.bydgoszcz.pl
-
Voucher – dokument zobowiązujący Sponsora do świadczenia usługi osobiście lub przez osobę zatrudnioną przez Sponsora albo do wydania świadczenia rzeczowego.
-
Upominek – usługa do skorzystania, z której uprawniony jest Darczyńca lub świadczenie rzeczowe, do otrzymania którego uprawniony jest Darczyńca na podstawie Vouchera.
§ 2 Informacje ogólne
-
Niniejszy Regulamin reguluje zasady przekazywania przez Sponsorów Voucherów oraz udostępniania ich Darczyńcom.
-
Przekazywanie Darczyńcom Voucherów ma na celu promowanie wspólnej inicjatywy Stowarzyszenia i Parafii pod nazwą „BARdzo ważny Projekt” polegającej na zebraniu środków pieniężnych na uruchomienie i prowadzenie BARu przy Bazylice.
-
Przekazywanie Darczyńcom Voucherów nie stanowi sprzedaży ani odpłatnego świadczenia usług i nie podlega przepisom Ustawy o prawach konsumenta, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1-17 Regulaminu. Wobec tego Darczyńcy ani osobie, której Darczyńca przekazał Voucher, nie przysługują uprawnienia, jakie w tej ustawie zostały przyznane konsumentom. W szczególności Darczyńcy ani osobie, której Darczyńca przekazał Voucher, nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umów, do których ma zastosowanie Regulamin, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
-
Serwis jest prowadzony przez Stowarzyszenie.
§ 3 Przekazywanie Voucherów przez Sponsorów
-
Sponsor może przekazać Voucher Stowarzyszeniu lub Parafii.
-
Sponsor zgłasza do Stowarzyszenia propozycję Upominku.
-
Stowarzyszenie sprawdza, czy propozycja Upominku może zostać zamieszczona w Serwisie. W przypadku akceptacji tej propozycji, Stowarzyszenie zamieszcza propozycję Upominku w Serwisie.
-
Wraz z zamieszczeniem propozycji Upominku w Serwisie Stowarzyszenie umożliwia Darczyńcy otrzymanie Vouchera na warunkach przedstawionych w dalszej części Regulaminu.
§ 4 Wybór Upominku
-
Stowarzyszenie udostępnia w Serwisie przekazane przez Sponsorów propozycje Upominków.
-
Przyszły Darczyńca dokonuje wyboru Upominku spośród zgłoszonych przez Sponsorów i zamieszczonych w Serwisie propozycji, poprzez kliknięcie pola „Do koszyka”.
-
Następnie Przyszły Darczyńca przechodzi na podstronę „Koszyk” i na niej potwierdza wybór Upominku przez kliknięcie pola "Zamawiam".
-
W dalszej kolejności Przyszły Darczyńca zakłada w Serwisie swoje konto i loguje się na nie lub wypełnia Formularz Kontaktowy poprzez podanie swoich danych niezbędnych dla przekazania Vouchera (tj. imienia, nazwiska, adresu mailowego, numeru telefonu i adresu zamieszkania) i przesyła wypełniony Formularz Kontaktowy za pośrednictwem Serwisu.
-
Następnie Przyszły Darczyńca dokonuje darowizny pieniężnej na rzecz Parafii w wysokości równej kwocie przypisanej do Upominku w Serwisie. Przyszły Darczyńca może ponadto dokonać dodatkowej darowizny pieniężnej na rzecz Parafii.
-
Po otrzymaniu przez Parafię darowizny Stowarzyszenie udostępnia Darczyńcy Voucher zawierający unikalny kod oraz dane Sponsora niezbędne do odebrania lub skorzystania z Upominku.
§ 5 Dokonanie darowizny
-
Dokonanie darowizny na rzecz Parafii następuje w drodze przelewu na rachunek bankowy Parafii nr 64 1020 1475 0000 8902 0131 4624 lub poprzez wpłatę na zbiórkę pieniężną w serwisie zrzutka.pl dostępną pod adresem https://zrzutka.pl/r79usv.
-
W tytule przelewu bankowego i w opisie wpłaty na zbiórkę pieniężną w serwisie zrzutka.pl Darczyńca powinien wskazać numer dyspozycji.
-
Darowizna jest dobrowolnym świadczeniem na rzecz Parafii, dokonywanym w celu uruchomienia i prowadzenia BARu przy Bazylice i nie stanowi ceny ani wynagrodzenia za Voucher uprawniający do odebrania lub skorzystania z Upominku.
-
Jeżeli kwota darowizny w wysokości równej kwocie przypisanej do Upominku w Serwisie nie zostanie zaksięgowana w ciągu 72 godzin od chwili wysłania wypełnionego Formularza Kontaktowego, zamówienie na Voucher zostaje anulowane, a Upominek może zostać wybrany przez innego Przyszłego Darczyńcę.
- Płatności przy użyciu karty płatniczej mogą być realizowane wyłącznie kartami Visa i MasterCard.
§ 6 Przekazanie Vouchera
- Voucher jest przesyłany przez Stowarzyszenie w postaci pliku PDF w wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej (e-mail) wskazany przez Darczyńcę w Formularzu Kontaktowym podczas składania Dyspozycji.
- Stowarzyszenie wysyła Voucher Darczyńcy w ciągu 72 godzin od chwili zaksięgowania darowizny, o której mowa w § 4 ust. 5 zd. 1 Regulaminu, na rachunku bankowym Parafii lub na zarzutka.pl.
§ 7 Realizacja Vouchera
-
Darczyńca może skorzystać z usługi świadczonej przez Sponsora, do skorzystania z której uprawnia Voucher lub otrzymać świadczenie rzeczowe, do otrzymania którego uprawnia Voucher, w terminie wskazanym w Voucherze.
-
Darczyńca może przekazać Voucher osobie trzeciej. W takim przypadku uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje osobie trzeciej, której Darczyńca przekazał Voucher.
-
Nieskorzystanie przez Darczyńcę z usługi świadczonej przez Sponsora lub nieodebranie świadczenia rzeczowego, oznacza rezygnację przez Darczyńcę z realizacji Vouchera oraz wygaśnięcie wszelkich uprawnień Darczyńcy związanych z Voucherem.
-
Sposób, miejsce i czas odebrania lub skorzystania z Upominku, w tym specjalne warunki którym powinien odpowiadać Darczyńca, Sponsor i Darczyńca uzgadniają między sobą.
-
Jeżeli Voucher uprawnia do otrzymania świadczenia rzeczowego, a Darczyńca chciałby, aby przedmiot tego świadczenia został mu przesłany, wysyłka nastąpi na koszt i ryzyko Darczyńcy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt wysyłki nie może przekroczyć wysokości opłat pobieranych przez firmę kurierską, z której usług skorzysta Sponsor w celu przesłania przedmiotu świadczenia rzeczowego Darczyńcy.
§ 8 Odpowiedzialność
- Jeżeli Voucher uprawnia do otrzymania towaru, a osobą uprawnioną do otrzymania towaru jest konsument, natomiast Sponsor zobowiązany do przeniesienia własności towaru jest przedsiębiorcą, do umów zobowiązujących do przeniesienia towaru na konsumenta, zawieranych na podstawie Regulaminu, mają zastosowanie przepisy art.43a-43d Ustawy o prawach konsumenta.
- W razie braku zgodności towaru z umową konsumentowi przysługują uprawnienia określone ust. 11-23 poniżej.
- Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
2) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił Sponsora będącego przedsiębiorcą najpóźniej w chwili zawarcia umowy ze Sponsorem i który Sponsor zaakceptował. - Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
1) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
2) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sponsora będącego przedsiębiorcą, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sponsor będący przedsiębiorcą wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
b) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
3) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
4) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sponsor będący przedsiębiorcą udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. - Do towarów z elementami cyfrowymi przepisy art. 43k ust. 3 i 4 oraz art. 43l ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta stosuje się odpowiednio.
- Sponsor będący przedsiębiorcą nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w dwóch ustępach poprzedzających, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w dwóch ustępach poprzedzających, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
- Sponsor będący przedsiębiorcą ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania towaru, jeżeli:
1) zostało ono przeprowadzone przez Sponsora lub na jego odpowiedzialność;
2) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sponsora lub osobę trzecią, o której mowa w art. 6 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta. - Sponsor będący przedsiębiorcą ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sponsora będącego przedsiębiorcą, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- Sponsor będący przedsiębiorcą nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego w ustępie poprzedzającym, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
- W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, Sponsor będący przedsiębiorcą ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sponsor będący przedsiębiorcą może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sponsora będącego przedsiębiorcą. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sponsora będącego przedsiębiorcą, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sponsora będącego przedsiębiorcą uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Sponsor będący przedsiębiorcą dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sponsor będący przedsiębiorcą.
- Konsument udostępnia Sponsorowi będącemu przedsiębiorcą towar podlegający naprawie lub wymianie. Sponsor będący przedsiębiorcą odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
- Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Sponsor będący przedsiębiorcą demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
- Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać zwrotu części kwoty darowizny, o której mowa w § 4 ust. 5 Regulaminu albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy darowizny zawartej z Parafią i od umowy dotyczącej przeniesienia własności towaru zawartej ze Sponsorem będącym przedsiębiorcą, w przypadku, gdy:
1) Sponsor będący przedsiębiorcą odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 12 powyżej,
2) Sponsor będący przedsiębiorcą nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 14–16 powyżej;
3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sponsor będący przedsiębiorcą próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
4) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia skorzystanie przez konsumenta z żądania zwrotu części kwoty darowizny albo odstąpienie przez konsumenta od umowy darowizny zawartej z Parafią i umowy dotyczącej przeniesienia własności towaru zawartej ze Sponsorem bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 11-16 powyżej,
5) z oświadczenia Sponsora będącego przedsiębiorcą lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. - Część kwoty darowizny, której zwrotu może żądać konsument, w przypadku, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, stanowi różnicę między kwotą przypisaną do Upominku w Serwisie a kwotą pozostającą w takiej proporcji do kwoty przypisanej do Upominku w Serwisie, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
- Parafia zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania przez konsumenta z żądania zwrotu części kwoty darowizny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o żądaniu zwrotu części kwoty darowizny.
- Konsument nie może odstąpić od umowy darowizny zawartej z Parafią i umowy dotyczącej przeniesienia własności towaru zawartej ze Sponsorem, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
- Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy, konsument może odstąpić od umowy darowizny zawartej z Parafią i umowy ze Sponsorem będącym przedsiębiorcą, dotyczącej przeniesienia własności towaru, jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
- W razie odstąpienia od umowy darowizny zawartej z Parafią i umowy ze Sponsorem będącym przedsiębiorcą, dotyczącej przeniesienia własności towaru konsument niezwłocznie zwraca towar Sponsorowi na jego koszt. Parafia zwraca konsumentowi kwotę darowizny, o której mowa § 4 ust. 5 Regulaminu, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sponsora towaru lub dowodu jego odesłania.
- Zwrotu części kwoty darowizny, o której mowa ust. 20 powyżej lub zwrotu kwoty darowizny, o której mowa w ust. 23 powyżej Parafia dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Darczyńcę przy dokonywaniu darowizny, chyba że konsument uprawniony do otrzymania takiego zwrotu zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku konsument uprawniony do zwrotu nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Jeżeli Voucher uprawnia do otrzymania towaru, a umowa zobowiązująca do przeniesienia własności towaru nie jest zawierana między konsumentem a przedsiębiorcą, do odpowiedzialności Sponsora wobec osoby uprawnionej do otrzymania towaru odpowiednie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. Sponsor odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru osobie uprawnionej do jego otrzymania na podstawie Vouchera.
- Stowarzyszenie ani Parafia nie odpowiadają w razie odmowy przez Sponsora lub osobę zatrudnioną przez Sponsora wykonania usługi, do skorzystania z której uprawnia Voucher.
- Stowarzyszenie odpowiada wyłącznie za:
1) przedstawienie propozycji Upominku zgodnie ze zgłoszeniem Sponsora, przy czym Stowarzyszenie ani Parafia nie ponoszą odpowiedzialności, jeżeli Upominek będzie różnił się od propozycji zgłoszonej przez Sponsora,
2) przesłanie Vouchera zawierającego unikalny kod oraz danych Sponsora niezbędnych do odebrania lub skorzystania z Upominku. - Stowarzyszenie ani Parafia nie odpowiadają za jakiekolwiek szkody poniesione przez Sponsora, w tym spowodowane przez Darczyńcę ani za jakiekolwiek szkody poniesione przez Darczyńcę na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Sponsora jego zobowiązań, za wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 18-24 powyżej.
§ 9 Reklamacje
- Reklamacje kierowane do Stowarzyszenia mogą dotyczyć wyłącznie:
1) nieprzedstawienia przez Stowarzyszenie propozycji Upominku zgodnie ze zgłoszeniem Sponsora,
2) nieprzesłania przez Stowarzyszenie Vouchera zawierającego unikalny kod lub danych Sponsora niezbędnych do odebrania lub skorzystania z Upominku,
3) niezwrócenia przez Parafię części kwoty darowizny w przypadku, o którym mowa w § 8 ust. 20,
4) niezwrócenia przez Parafię części kwoty darowizny w przypadku, o którym mowa w § 8 ust. 23. - Reklamacje kierowane do Stowarzyszenia należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@barprzybazylice.bydgoszcz.pl w terminie 14 dni od daty dokonania darowizny, o której mowa w § 4 ust. 5 i ust. 6 i § 5 Regulaminu, a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lub pkt 4 powyżej – odpowiednio w terminie 14 dni od upływu 14-dniowego terminu, o jakim mowa § 8 ust. 20 lub ust. 23 Regulaminu.
- Reklamacje złożone po upływie w/w terminu lub dotyczące innych zagadnień niż wskazane w ust. 1 powyżej nie będą rozpatrywane przez Stowarzyszenie.
- Reklamacja winna zawierać dane wnoszącego reklamację, w tym jego adres e-mail oraz zwięzły opis przedmiotu reklamacji i uzasadnienie reklamacji.
- Stowarzyszenie rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail wskazany w reklamacji przez wnoszącego reklamację.
- Jeżeli przedstawiona przez Stowarzyszenie propozycja Upominku nie była zgodna ze zgłoszeniem Sponsora lub Stowarzyszenie nie przesłało Darczyńcy Vouchera zawierającego unikalny kod lub danych Sponsora niezbędnych do odebrania lub skorzystania z Upominku, wówczas Parafia zwróci Darczyńcy kwotę dokonanej przez niego darowizny. Zwrotu kwoty darowizny Parafia dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Darczyńcę przy dokonywaniu darowizny, chyba że Darczyńca zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Darczyńca nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Reklamacje dotyczące innych okoliczności niż wskazane w ust. 1, w tym braku zgodności towaru z umową, należy kierować bezpośrednio do Sponsora.
Zobacz poprzednią wersję regulaminu (obowiązywał do 2024-11-05) - tutaj